wtorek, 8 maja 2012



Och majówka była świetna! 
Ja chcę jeszcze raz ; D
13030 wspomnień w kilka dni.  ; )
Nie wiem czy to wypada publicznie pokazywać ale co tam.
kocham to zdjęcie : d





------------------------------

"Nigdy nie za­pomi­naj naj­piękniej­szych dni twe­go życia! Wra­caj do nich, ilek­roć w twoim życiu wszys­tko zaczyna się walić. "




Nie napisze tej powieście, nie dam rady.
Wiem że to obiecałam, dotrzymam słowa lecz nie teraz, na pewno przyjdzie na to odpowiedni moment. 
A wtedy nie prosząc o cierpliwość osobiście Ci ją wręczę.
Może stanie się to za kilka lat a może za chwilę nie wiem i nie proś o odpowiedź. 

Opuszczę kilka miejsc w których od lat zagrzałam miejsce, by poczuć się wolna.
Zostawię kilka bliskich mi osób, może to i lepiej dla nich. 

Wyzbyłam namiastek szczęścia które były pustym wspomnieniem. 
Wspomnieniem wymazanym przez wiatr.


Wolność to stan duszy. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz